miércoles, 11 de diciembre de 2013

GALLOCANTA

El primer de tot és que ens ho vam passar molt bé. El primer dia vam fer un viatge molt llarg en autobús, des de Gandia fins Gallocanta . Això sí, fent varies parades. Quan estàvem arribant vam parar per a vore a un pastor i les seues mil dues-centes ovelles. Tot seguit vam anar al castell de Peracense, que estava situat sobre unes roques molt grans.
Quan vam arribar a l'alberg ens van donar les habitacions on dormiríem. Després de sopar vam anar a fer una volteta i a visitar el lloc des d'on voríem les grulles al matí següent. Ens llitarem més tard de les dotze de la nit...quin rebolic!!! Mare meua!
Al dia següent vam anar a veure les grulles ben de bon matí, ni tan sols havíem desdejunat. I vam vore moltíssimes grulles, hi haurien milers. Desprès de vore-les vam tornar a desdejunar. I en acabar vam anar a visitar Daroca on vam fer una gimcana.
A la volta faríem la parada del dinar. Desprès de dinar vam fer la tornada tot de seguit fins arribar a Gandia on els nostres pares estaven esperant-nos.